تفاهم‌نامه همکاری مدیریت بحران منطقه ۲۲ با بیمارستان فوق تخصصی برکت منعقد شد

توافق‌نامه همکاری بین ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر منطقه ۲۲ و بیمارستان فوق تخصصی برکت باهدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود طرفین برای افزایش میزان آمادگی در مقابله با سوانح و بحران‌های احتمالی منعقد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در راستای اقدامات پیشگیرانه و آمادگی کامل در مقابل بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی تفاهم نامه همکاری مشترک در حوزه مدیریت بحران و بهره گیری از ظرفیت های موجود طرفین در راستای میزان آمادگی در مقابله با سوانح و بحران های احتمالی در سطح منطقه ۲۲، جلسه ای با حضور ایرج عظیمی رییس ستاد مدیریت بحران منطقه و مدیران بیمارستان فوق تخصصی برکت برگزار شد.

مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ در این باره گفت: توافق‌نامه همکاری که بین ستاد پیشگیری و مدیریت بحران منطقه ۲۲ و بیمارستان فوق تخصصی برکت منعقد شد، به معنای دست همکاری طرفین به‌سوی یکدیگر است تا بتوانیم با در نظر گرفتن تمام ظرفیت‌های خود برای تهران تلاش کنیم.

وی افزود: این موضوع لزوم هماهنگی و همکاری بین دستگاهی را برای تحقق هر چه‌ بهتر مدیریت بحران در این منطقه را متذکر می‌شود.

نصرتی با اشاره به اینکه به ترتیب زلزله، سیل، طوفان و فرونشست از مهم‌ترین مخاطرات شهر تهران است، خاطرنشان کرد: طبق آمار و ارقام شاهد رشد چشمگیر جمعیت در منطقه ۲۲ هستیم؛ با این وجود اقدام زیرساختی مناسبی در حوزه بهداشت و درمان در این منطقه در حال انجام است؛ به طوری که چندین بیمارستان بزرگ در محلات گوناگون از سوی دولت و بخش خصوصی در این منطقه در حال احداث است.

شهردار منطقه ۲۲ بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری منطقه آمادگی کامل دارد تا در کنار مجموعه بهداشت و درمان کشور، شرایط ایجاد مراکز درمانی در منطقه۲۲ را تسهیل کند تا شهروندان بتوانند به راحتی از ظرفیت‌های درمانی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر: 50817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =