استعدادهای کمدی معلولان پایتخت معرفی شدند

مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: اساس محصولاتی که در شهرداری تولید می‌شود در راستای تولید شادی و نشاط و ایجاد حال خوب میان شهروندان است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران،حمید صاحب در آیین اختتامیه نخستین جشنواره کمدی نشسته افراد دارای معلولیت تهران که در موزه ملک برگزار شد گفت: برای مجموعه مدیریت شهری مهم است که مردم با چه حالی زندگی می‌کنند. باید حال خوب را بسازیم و برنامه‌های خود را خصوصا در این مسیر جهت دهی کنیم. 

وی با بیان اینکه هنر هدف و ابزار نشان دادن و ایجاد حال خوب است، اظهار داشت: ابزار هنر را در شهر فراموش کرده‌ایم و این باعث افتخار شهرداری است که هنر هنرمندان را شناخته و آن را ارج می‌گذاریم. 

صاحب با بیان اینکه کار بهزیستی توانبخشی و شهرداری در نگاه کلان مردم رسیدگی به کالبد و نظافت شهر است، ادامه داد: اگر با کاری که انجام می‌دهیم نتوانیم به ایجاد حال خوب در افراد کمک کنیم. هر اقدام و حرکتی که مسولان در جامعه انجام می‌دهند باید با نگاه و پیوست فرهنگی و اجتماعی مناسب و در راستای ایجاد حال خوب زندگی میان شهروندان باشد تا اثرگذاری اقدام انجام شده دو چندان شود. 

کمدین‌های برتر دارای معلولیت در برنامه‌های مدیریت شهری اجرا می‌کنند 

مدیرکل سلامت شهرداری تهران در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره کمدی نشسته افراد دارای معلولیت، گفت: این رویداد در یک سال گذشته و با فراخوان انجام شده میان افراد جامعه دارای معلولیت برگزار شده است. 

صاحب اضافه کرد: بیش از ۵۰ کمدین دارای معلولیت پس از داوری‌های اولیه به مرحله رقابتی جشنواره راه یافته و از این تعداد ۱۵ کمدین به مرحله نهایی راه یافتند. 

وی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده برگزیدگان نهایی این جشنواره امکان اجرای برنامه‌های طنز در برنامه‌های شهرداری را خواهند داشت تا از این طریق سهم بیشتری به افراد با استعداد دارای معلولیت برای بروز و ظهور توانمندی‌های آنان داده شود. 

در این جشنواره با اهدای لوح و هدایایی از منتخبان نخستین جشنواره کمدی نشسته افراد دارای معلولیت قدردانی شد.

انتهای پیام/

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
کد خبر: 50902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =