رنگ‌آمیزی المان‌های شهری و جداول منطقه ۸ در آستانه بهار طبیعت

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه ۸ گفت: بیش از ۳۰ هزار متر از جداول و المان‌های شهری محدوده منطقه از آغاز طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ رنگ‌آمیزی شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ محمدرضا ندرلو با اشاره به اینکه بهسازی جداول و المان‌های شهری علاوه بر زیبایی بصری، باعث ایمنی تردد رانندگان، جلوگیری از پوسیدگی، مشخص کردن حدود معابر و همچنین افزایش عمر جداول می‌شود؛ گفت: در برنامه‌های تدوین شده استقبال از بهار ۱۴۰۳، رنگ‌آمیزی ۳۰ هزار متر از جداول شهری در راستای زیباسازی منظر شهری در خیابان‌های شهید ثانی، شهید آیت و دماوند انجام شده‌است.

ندرلو خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی جداول در قالب رنگ فیروزه‌ای و سفید و با استفاده از طیف رنگ‌های مصوب سازمان زیباسازی، با جدیت و تلاش شبانه‌روزی عوامل اجرایی اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری منطقه تداوم دارد.

گفتنی است؛ در ادامه این خدمت‌رسانی، رنگ آمیزی جداول خیابان‌های جانبازان، مدنی، نبوت، گلستان، خوشوقت و میادین هلال‌احمر، امام رضا(ع) و قمر بنی‌هاشم(ع) نیز توسط عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۸ در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۲۰ هزار متر طول از جداول سطح این منطقه رنگ آمیزی شود.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 50966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =