ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار بین کودکان منطقه ۱۳

شهردار ناحیه۳ منطقه۱۳ با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی و اجتماعی برای آشناسازی کودکان و نوجوانان با فرهنگ مهدویت و انتظار در ناحیه ۳ این منطقه از تجلیل از ۱۱۰ نوگل مهدوی در مدارس این ناحیه با همکاری سراهای محلات خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی فتحی، شهردارناحیه ۳ منطقه ۱۳ با اشاره به ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی این ناحیه برای نهادینه‌سازی آموزه‌ مهدویت برای کودکان گفت: نخستین قدم برای کاربردی کردن فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه؛ ترویج صحیح فرهنگ مهدویت در بین کودکان و نوجوان است که در این راستا، اداره فرهنگ و اجتماعی ناحیه ۳ منطقه ۱۳ نسبت به برگزاری مسابقه نقاشی دلنوشته امام زمان (عج) در مدارس این ناحیه با همکاری و مشارکت سرای محلات  اقدام کرد.

وی افزود: پس از جمع آوری آثار کودکان و دانش آموزان، ۱۱۰ اثر منتخب و برگزیده شد که طی مراسمی جداگانه در مدارس محدوده با حضور مدیران ناحیه ۳ و مدارس از نوگلان مهدوی تجلیل و قدردانی شد.

شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۳، مناسب‌ترین زمان برای انتقال و نهادینه‌سازی آموزه‌های دینی، به‌ویژه مهدویت را دوره کودکی دانست که باعث آشنایی کامل دانش آموزان با معارف ناب و شخصیت برجسته این امام بزرگوار می‌شود.  

انتهای پیام/

۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 51069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =