برگزاری مسابقات دوام و ایمنی محلات در منطقه۱۳

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به ارتباط موثر ستاد مدیریت بحران با گروه‌های دوام از برگزاری مسابقات دوام و ایمنی و همچنین شناسایی و رفع مسائل خانه‌های دوام و ایمنی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ گفت: گروه های دوام، سرمایه های اجتماعی عالی شهرداری تهران هستند و شهرداری منطقه با اولویت قرداردن موضوعات ایمنی، همواره به گروه های دوام محلات توجه ویژه دارد که در این راستا، ‌ ‌جلسه هم اندیشی فرمانده دوام منطقه با مسئولین دوام محلات ۱۳گانه برگزار و ضمن برنامه ریزی صحیح در اجرای برنامه ها در سرای محلات، مدارس و دیگر اماکن مهم، مشکلات و چالش های مسئولان خانه های دوام و ایمنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی به برگزاری کارگاه های آموزشی در محلات منطقه۱۳ اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان دوام خانه دوام و ایمنی محلات به همراه کارشناس آتش نشانی در مساجد، مدارس و سرای محلات منطقه حضور یافته و موضوعاتی از قبیل رعایت ایمنی در برابر وسایل بازی، آشنایی با پیام های امداد رسانی صحیح به منظور اشاعه فرهنگ ایمنی آموزش می دهند.

شهردار منطقه ۱۳ تصریح کرد: مسابقات دوام و ایمنی محلات منطقه۱۳ با حضور رئیس اداره بحران منطقه، دبیران نواحی، مدیران محلات، فرمانده دوام، کارشناسان ستادومسئولین خانه های دوام و ایمنی سوله ویژه ستاد مدیریت بحران برگزار و دوامیان محلات ناحیه منطقه ۱۳ برنده این دوره از مسابقات دوام و ایمنی شدند.    

وی در خصوص آخرین نشست ماهیانه مسئولین خانه های دوام و ایمنی محلات در سال ۱۴۰۲ یادآور شد: در این نشست ضمن بررسی موضوعات مربوط به ایمنی محلات، از مسئولان خانه های دوام و ایمنی قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام/

۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 51070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =