دستورالعمل نحوه حضور و ساعات کاری در ماه رمضان و نیمه نخست فروردین

دستورالعمل نحوه حضور و ساعات کاری کارکنان شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان و نیمه نخست فروردین ۱۴۰۳ توسط مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا ابلاغ شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، طبق این دستورالعمل در نیمه نخست فروردین‌ماه، ساعت‌ کاری از ۸:۰۰ تا ۱۴:۳۰ و از ابتدای رمضان تا پایان ماه مبارک (به غیر از نیمه نخست فروردین ماه) در روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۵:۴۵ و در روزهای چهارشنبه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۴:۳۰ در نظر گرفته شده است.

همچنین به‌منظور بهره‌مندی از فضیلت و فیوضات شب‌های قدر، ساعت شروع کار در روز شنبه ۱۱ فروردین مصادف با نوزدهم ماه مبارک رمضان و در روز چهارشنبه ۱۵ فروردین‌ماه مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

واحدهای اجرایی، نظارتی، نیروهای شیفتی، نگهبانی، درمانی و خدمات‌رسان نیز حسب نیاز و با نظر بالاترین مقام مسئول هر واحد سازمانی لازم است به گونه‌ای هماهنگ و برنامه‌ریزی کنند که ضمن اطلاع‌رسانی قبلی و مناسب به ارباب رجوع، از بروز هرگونه وقفه در انجام وظایف و ارائه خدمت به شهروندان محترم پیشگیری به‌عمل آید.

همچنین، بهره‌مندی کارکنان دارای کسر ساعت کار اعم از معلولین، بانوان دارای شرایط خاص، ایثارگران دارای کسر ساعت کار موظف و همکاران شاغل در واحدهای دارای کسر ساعت حق سرویس، از کاهش ساعت کار روزانه از دیگر مفاد این دستورالعمل است.

انتهای پیام/

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
کد خبر: 51298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =