تشکیل کارگروه مشترک بین شهرداری و وزارت دفاع برای پیگیری توافقات در حوزه مترو

سخنگوی وزارت دفاع با پرداختن به توافق بین شهرداری تهران و وزارت دفاع درخصوص ناوگان مترو گفت: کارگروه مشترکی بین شهرداری و وزارت دفاع به طور مرتب این توافقات را دنبال می‌کند.

سردار رضا طلائی نیک، سخنگوی وزارت دفاع در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با تاکید بر اینکه سرمایه علمی و فناوری که در صنعت دفاعی وجود دارد، متعلق به ملت ایران است،‌ گفت: قابلیت‌های فناورانه و صنعتی حوزه دفاعی را که می‌توانند در کاربرد غیرنظامی استفاده شوند، در اختیار بخش خصوصی و سایر دستگاه‌ها قرار می‌دهیم. 

طلائی نیک با اشاره به اینکه مشارکت و حمایت وزارت دفاع از قطار شهری و دستیابی به ناوگان درون‌شهری پیشرفته‌تر و گسترده‌تر یکی از عرصه‌هایی است که با اهتمام شهرداری تهران دنبال می‌شود، مطرح کرد: موافقت‌نامه هایی در این خصوص امضا شده است. وزارت دفاع به لحاظ فنی و اجرایی آماده ایفای تعهدات توافق شده است.

وی افزود: کارگروه مشترکی بین شهرداری و وزارت دفاع به طور مرتب این توافقات را دنبال می‌کند. ما از طرف وزارت دفاع هیچگونه تنگنا و محدودیت و تاخیری در انجام‌ تعهدات نخواهیم داشت.

طلائی نیک در پایان اظهار کرد: ‌در تلاش هستیم تا بتوانیم تامین منابع و همچنین مشارکت بخش خصوصی را هم در کنار ظرفیت‌های شهرداری و وزارت دفاع رقم بزنیم.

انتهای پیام/

۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 51500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =