آغاز اجرای پروژه زیرگذر میدان سپاه در سال آینده

شهردار منطقه ۷ تهران گفت: تمام مطالعات مختلف در حوزه حمل و نقل برای اجرای پروژه زیرگذر میدان سپاه اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۳ ایستگاه جدید به همراه ایستگاه تبادلی تربیت مدرس و دو ورودی در خط ۶ مترو تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به معماری ویژه ایستگاه بهار شیراز، اظهار کرد: با توجه به تاکید شهردار تهران مبنی بر رعایت معماری ایرانی - اسلامی در پروژه‌ها به ویژه پروژه‌های ایستگاه مترو این مسئله مورد توجه قرار گرفت. در همین راستا ایستگاه بهار شیراز بر اساس معماری ایرانی - اسلامی طراحی و عمرانی شده است.

شهردار منطقه ۷ درباره احداث زیرگذر میدان سپاه در این منطقه گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته و ارائه طرح مشاوران، طرحی برای میدان سپاه در قالب زیرگذر میدان سپاه طراحی و تهیه شده است.

آبادیان گفت: تمام مطالعات مختلف در حوزه حمل و نقل برای اجرای پروژه زیرگذر میدان سپاه اجرا شده است.

وی درباره زمان اجرای این پروژه تصریح کرد: در حال حاضر زمین برای کارگاه به مجموعه سپاه تحویل داده شده و پیمانکار نیز برای پروژه انتخاب شده و اوایل سال آینده این پروژه آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه ۷ درباره زمان‌بندی اتمام پروژه زیرگذر میدان سپاه، تصریح کرد: این پروژه از خیابان خواجه نصیر شروع و تا بزرگراه شهید صیاد شیرازی شمال به طول ۷۰۰ متر ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود کمتر از یک سال این پروژه به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 51574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =