اعلام ویژه برنامه‌های نوروزی و رمضانی برج میلاد/ از افطاری ساده تا جشن‌های ویژه کودکان در برج میلاد

مدیرعامل برج میلاد با تشریح ویژه برنامه های نوروزی و رمضانی برج میلاد، گفت: امسال برج میلاد به استقبال دو بهار طبیعت و بهار رمضان می‌رود و این مجموعه از ساعت ۱۰ الی ۲ بامداد میزبان شهروندان و مسافران نوروزی است.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی برج میلاد، عباس حیدری اظهار کرد: با توجه به تلاقی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، مجموعه برج میلاد علاوه بر اینکه میزبان مسافران نوروزی پایتخت است، ویژه برنامه های گسترده ای را برای شهروندان به مناسبت ماه مبارک رمضان درنظر گرفته است که تا پاسی از شب این برنامه ها در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ساعت بازدید از برج میلاد برای بازدیدکنندگان ۱۰ الی ۲۳ است، اما ویژه برنامه های رمضانی و شاد گروه های هنری تا ساعت ۲ بامداد در مجموعه ادامه خواهد داشت که در ساعات پس از افطار شهروندان در کنار خانواده های خود، لحظات خوش و ماندگاری از نوروز ۱۴۰۳ را در برج میلاد تهران ثبت کنند.

مدیرعامل برج میلاد تصریح کرد: جشنواره نوروز از ۲۸ اسفند تا ۱۰ فروردین ماه و جشنواره رمضانی تا پایان ماه مبارک رمضان(۲۳ فروردین ماه) ادامه خواهد داشت.

حیدری در تشریح برنامه‌های نوروزی برج میلاد گفت: فضاسازی‌های محوطه برج میلاد متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شده است. همچنین نمایشگاه آداب و رسوم ایرانی و نمایش صنایع دستی و سوغات شهرهای ایران تا پایان ماه مبارک رمضان در آبراه شرقی و غربی، محوطه برج میلاد برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان علاوه بر آشنایی با آداب و رسوم شهرهای مختلف ایران، می‌توانند از این غرفه ها ، سوغات و صنایع دستی هر شهری را تهیه کنند.

مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه کنسرت های نوروزی مرکز همایش های برج میلاد تهران تا هشتم فروردین ماه نیز ادامه دارد، گفت: در ایام نوروز ۵ کنسرت در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود که طرفداران بهنام بانی، آرون افشار، احسان یاسین، سهراب پاکزاد و آرش و مسیح در این ایام می توانند به کنسرت هایشان در برج میلاد بیایند.

وی ادامه داد: سوم فروردین کنسرت بهنام بانی، ۴ فروردین آرون افشار، ۵ و ۶ فروردین احسان یاسین، ۷ فروردین سهراب پاکزاد و ۸ فروردین آرش و مسیح در دو سانس در مرکز همایش های برج میلاد تهران کنسرت خواهند داشت.

به گفته مدیرعامل برج میلاد، این جشنواره به روال سال‌های گذشته محفلی خانوادگی است که برای همه گروه‌های سنی، برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده که از جمله آن می‌توان به راه‌اندازی غرفه بازی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

مدیرعامل برج میلاد با اشاره به همزمانی ایام نوروز و ماه پربرکت رمضان گفت: ما در شرایطی به استقبال نوروز می رویم که ماه پر فیض رمضان آغاز شده است و بر این اساس چایخانه برای پذیرایی از روزه داران در قالب افطاری ساده ‌ برای بازدیدکنندگان در محوطه برج برپا می شود.

 حیدری با بیان اینکه جشنواره رمضانی برج میلاد تا ساعت ۲ بامداد میزبان شهروندان و علاقه‌مندان است، تصریح کرد: برپایی استیج های هنری و شاد، جنگ های نوروزی کودک در محوطه ، حضور تن پوش های عروسکی از دیگر برنامه های مجموعه برج میلاد است.

به گفته مدیرعامل برج میلاد؛ جشنواره رمضانی برج میلاد در شب های قدر در تاریخ های ۱۰،۱۲ و ۱۴ فروردین تا ساعت ۱۷ میزبان شهروندان است. همچنین این مجموعه در روز ۱۳ فروردین ماه که مصادف با شهادت حضرت علی (ع) است، تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام/

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر: 51756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =