احمدی صدر: تا پایان ماه رمضان ۱۰۰ هزار خانواده کم‌برخوردار تحت حمایت قرار می‌گیرند

آیین اهدای ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده اجتماعی پایتخت در بوستان ولایت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، در این مراسم که احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان، اخگرپور شهردار منطقه ۱۹ و تنی چند از مدیران ارشد شهری حضور داشتند، در مرحله اول حدود ۵ هزار بسته ارزاق برای خانواده های کودکان کار و خیابان (مدارس پویاشهر) ارسال شد.

احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: در راستای حمایت های همه جانبه از خانواده های کم برخوردار به ویژه خانواده هایی که در معرض آسیب های اجتماعی قرار گرفتند یا نزدیکانشان در آسیب های اجتماعی متضرر شدند برنامه هایی پیش بینی شده است که یکی از آنها اهدای بسته های حمایتی به این عزیزان است.

وی افزود: امسال با توجه به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان ۵۰ هزار بسته حمایتی بین خانواده های کم برخوردار توزیع می شود و قصد داریم تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۰۰ هزار خانواده تهرانی کم برخوردار را تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار دهیم.

احمدی صدر خاطرنشان کرد: امروز آغاز کار را با حمایت از خانواده کودکانی شروع کردیم که به نوعی در معرض آسیب هستند؛ موسوم به کودکان کار که برای معاش خانواده خود تلاش می کنند. در راستای طرح ساماندهی ، توانمندسازی و استعدادیابی که یکی از برنامه های میان مدت و بلند مدت برای موضوع ساماندهی کودکان کار است، یکی از اضلاعی که مورد تاکید قرار دارد حمایت از خانواده این کودکان است. اگر کودکان را تشویق به حضور در مراکز استعدادیابی و نهی از ماندن در خیابان می کنیم باید بسته های حمایتی را داشته باشیم و به عنوان گوشه ای از این ۵۰ هزار خانواده از این گروه شروع کردیم.

انتهای پیام/

 

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
کد خبر: 51757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =