اهدای گل و پیام نوروزی شهردار منطقه ۵ به همسایگان

به مناسبت فرارسیدن بهار ۱۴۰۳، به همسایگان ساختمان ستادی شهرداری منطقه ۵ از طرف شهردار گل اهدا شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره  روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، صبح امروز همکاران بخش ارتباطات اجتماعی روابط عمومی منطقه با حضور در مقابل منازل و مجتمع های مسکونی و صنوف همسایه منطقه نسبت به تقدیم پیام تبریک نوروزی شهردار و گلدان به ایشان اقدام کردند.

محمدباقر فرهند «مدیر روابط عمومی منطقه ۵ » با اعلام این خبر گفت: وجود ساختمان مرکزی منطقه در بافت مسکونی منجر شده که حجم بالای مراجعات، پارک خودروهای مراجعین و همکاران، محدوده زندگی همسایگان را شلوغ کرده و لذا با تدبیر خلاقانه شهردار منطقه، به رسم ادب ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به ایشان، مراتب تشکر از اینکه صبورانه کنار ما هستند خدمت ایشان اعلام شد.
متن پیام شهردار منطقه ۵ به همسایگان بدین شرح است : «یا مقلب‌القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال»

حلول سال نو و هم زمانی آن با بهار پرطراوت قرآن، ماه مهمانی خدا «رمضان الکریم» را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است به شما شهروند عزیز و همسایه خوب مدیریت شهری تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما مسئلت دارم. ‌


سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک

داوود گودرزی
شهردار منطقه ۵»

انتهای پیام /

۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 51994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =