تخصیص ۳/۱۶۰ همت برای اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه۲۲

شهردار منطقه ۲۲ از برگزاری جلسه هماهنگی آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهری با مدیرعامل سازمان عمرانی شهر تهران در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ مسعود نصرتی با اشاره به اینکه توافق نامه ای میان این منطقه با سازمان عمرانی مناطق شهر تهران منعقد شده است؛ گفت: با این توافق نامه گام بلندی در تکمیل زیرساختی این محدوده غربی تهران پس از سال ها صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های منطقه۲۲ پس از سال ها به صورت نهایی اجرا و تکمیل نشده است، افزود: با پیگیری های مکرر همکارانم در منطقه و اهتمام ویژه دکتر زاکانی شهردار محترم تهران و همچنین اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران به تکمیل زیر ساخت های این منطقه برای سال آینده ۳/۴ همت (سه هزارو چهارصد میلیارد تومان) اعتبار در نظر گرفته شده که ۳/۱۶۰ همت ( سه هزار و صد و شصت میلیارد تومان) آن برای بودجه عمرانی در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به تفاهم‌نامه در نظر گرفته شده، تصریح کرد: ۴۷ کیلومتر معبر سازی در مساحت ۴۷۰ هزار متر مربع ساخته خواهد شد که رضایت مندی شهروندان ساکن در منطقه را به دنبال خواهد آورد.

نصرتی در پایان با تاکید بر مشارکت مردم در طرح نظرسنجی من شهردارم ۲ در اجرای پروژه‌های منطقه۲۲، افزود : سرای محله ، احداث مجموعه ورزشی، پیاده رو سازی، معابر سازی ، آسفالت ریزی و نوسازی آسفالت، احداث انهار و.... در سال آینده در منطقه ۲۲ به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/

۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 52075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =