در بالاترین سطح آمادگی برای خدمات‌رسانی در روز قدس قرار داریم

مدیرعامل شرکت واحد گفت: بر اساس پیش بینی ها «روز قدس» امسال یکی از تاریخی ترین روزهای قدس خواهد شد و مجموعه شرکت واحد در بالاترین سطح آمادگی و آماده باش برای خدمات رسانی به مردم شریف تهران در این روز بزرگ قرار دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی علیزاده گفت: شهادت دو سردار سرافراز کشورمان و همراهانشان در حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده این عزیزان و همه مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم.

وی گفت: این حمله نشان از خوی وحشی گری و استیصال صهیونیست ها در مقابل جریان مقاومت و ناکامی در جنگ حدودا 200 روزه غزه است. از سویی حمله به مراکز دیپلماتیک برخلاف قوانین بین المللی و نقض حاکمیت کشورهاست.

علیزاده افزود: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند انتقام شهدای اخیر قطعی است و تصمیم زمان و مکان آن با مسئولان مربوط است.

مدیرعامل شرکت واحد گفت: با توجه به افزایش جنایات رژیم اشغالگر قدس، در سطح مجموعه شرکت واحد از چند هفته قبل تدارک گسترده ای را برای خدمات رسانی در روز قدس پیش بینی کرده ایم و با توجه به اعلام تشییع پیکر مطهر شهدای اخیر جبهه مقاومت در روز قدس در بالاترین سطح آمادگی برای خدمات رسانی  قرار داریم.

وی گفت: بر همین اساس همه معاونت ها و بخش های عملیاتی شرکت واحد برای خدمات رسانی بهینه به مردم در آمادگی کامل به سر می برند.

علیزاده گفت: همانگونه که در اطلاعیه شرکت واحد درباره جزئیات خدمات رسانی روز قدس اشاره شده، خدمات رسانی از حدود 20 میدان اصلی شهر و بالعکس خواهد بود تا ان شالله رضایت حداکثری مردم روزه دار را با خدمات رسانی خوب خود داشته باشیم. 

مدیرعامل شرکت واحد گفت: در سایر خطوط نیز خدمات رسانی روال عادی را خواهد داشت.

انتهای پیام/

۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 52254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =