منطقه ۴ میزبان دختران روزه‌دار پهنه شرق تهران شد/ جشن روزه‌اولی‌های شمال شرق شهر

شهردار منطقه ۴ گفت: ۴۰۰ نفر از دختران ورزشکار و روزه‌دار پهنه شرق تهران به میزبانی منطقه ۴ در گردهمایی صمیمانه، روزه خود را افطار کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده با اعلام خبر برپایی مراسم بزرگ افطاری ویژه دختران ورزشکار پهنه شرق تهران اظهار کرد: روزه داری در یک ماه تجربه ای شیرین و به یاد ماندنی است و همراهی با روزه داران کوچک به آنها کمک می کند تا خاطراتی به یاد ماندنی در ذهنشان نقش بسته و این فصل جدید زندگی در روح و روانشان تاثیر مثبت بگذارد.

وی در ادامه افزود: به همین دلیل اداره امور بانوان و خانواده منطقه ۴ با مشارکت مناطق ۸، ۱۳ و ۱۴ اقدام به برپائی مراسم افطاری ویژه دختران ورزشکار ۹ الی ۱۵ ساله کرد.

کمالی زاده گفت: این مراسم با حضور ۴۰۰ نفر از دختران ورزشکار روزه دار، روز یکشنبه ۱۹ فروردین از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در مسجد الشهدا دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

شهردار منطقه ۴ با اعلام برنامه های این مراسم بیان کرد: مراسم افطار همراه با برگزاری برنامه های جذاب فرهنگی، هنری و ورزشی شامل پخش موسیقی، اجرای مسابقه و انجام بازی های تعاملی برگزار شد که هدف از برگزاری آن تقویت نشاط معنوی در بین دختران نوجوان، افزایش همدلی و محبت و تکریم و تشویق دختران روزه دار بود.

کمالی زاده ادامه داد: پس از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، با پخش اذان مغرب نماز جماعت برپا شد و سپس دختران روزه خود را در فضایی دوستانه افطار کردند. شادی و نشاط دختران روزه اولی در این مراسم بسیار دیدنی بود.

انتهای پیام/

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 52453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =