۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 52492

پخش بیش از ۸۰ هزار تن آسفالت در معابر و ‌شاهراه‌های ارتباطی منطقه ۱۸

اجرای ۲۵ هزار متر طول پیاده‌راه‌سازی و احداث نهر در سال گذشته
پخش بیش از ۸۰ هزار تن آسفالت در معابر و ‌شاهراه‌های ارتباطی منطقه ۱۸

شهردار منطقه ۱۸ پایتخت گفت: در راستای تأمین زیر ساختهای عمران شهری و کاهش معضلات زیست محیطی در محلات، تدابیر مهم و قابل توجهی طی سال گذشته به اجرا گذاشته شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸، محمد جواد خسروی که در گزارشی به تببین اقدامات و تدابیر عمرانی سال گذشته در محلات این بخش از پایتخت پرداخته بود، ضمن بیان مطلب فوق افزود: اولویت و محور اصلی اقدامات صورت گرفته در حوزه فنی و عمرانی، طرح مطالبات شهروندان در دیدارهای عمومی مدیران شهری و همچنین درخواست های آنان در رویداد من شهردارم بوده که پس از تخصیص اعتبارات لازم، اقدامات اجرائی در جهت تحقق این مطالبات به انجام رسید.

وی ادامه داد: طی سال ۱۴۰۲ در بخش مرمت و بهسازی روکش آسفالت معابر و شریانهای ارتباطی بصورت دستی و مکانیزه ۷۹ هزار و ۶۰۰ تن مصالح بکار رفته که مساحتی بالغ بر ۵۰۰ هزار متر مربع را در بر گرفته و این آمار فارغ پخش آسفالت در فاز نخست بزرگراه  ۲ / ۵ کیلومتری شهید بروجردی است.

به گفته این مقام مسئول، مرمت روکش آسفالت تعداد ۵۲۵ معبر اصلی و فرعی، ۲۴ مدرسه به همراه محوطه دو ایستگاه آتش نشانی از جمله اقدامات صورت گرفته در این بخش بوده است.

خسروی همچنین از بهسازی پیاده رو ها، احداث نهر و جدول در حاشیه معابر بعنوان یکی دیگر از محورهای اقدامات عمرانی انجام شده طی سال گذشته نام برد که توانسته به بخش اعظمی از مطالبات شهروندان جامه عمل بپوشاند.

احداث ۱۵ هزار و ۳۵۳ متر طول نهر و جدول به همراه ۸ هزار و ۸۶۵ متر مربع پیاده رو سازی بخش دیگری از اقدامات انجام شده بود که خسروی در این گزارش به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 52492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =