اجرای طرح جمع‌آوری سد معبر در خیابان اقبال و بازارچه شهرستانی 

شهردارناحیه یک منطقه ۱۳ از اجرای طرح جمع‌آوری سد معبر در خیابان اقبال و بازارچه شهرستانی به صورت مستمر در محدوده این ناحیه خبر داد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، حامد حسنی، شهردار ناحیه یک این منطقه گفت: با توجه به اینکه بازارچه شهرستانی، یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید منطقه ۱۳ و از مراکز سنتی خرید شرق پایتخت است، به همین منظور در خصوص حفظ و آرامش محیط شهری شهروندان و نیز رسیدگی به پیامهای ۱۳۷، نسبت به رفع سد معبر و جمع‌آوری بساط گستران و دستفروشان محدوده بازارچه شهرستانی اقدام شد.  

وی افزود: با توجه به سد معبر و مسدود شدن پیاده‌روها توسط اصناف، دست فروشان اعم از وانت بارها و چرخی ها در خیابان اقبال، این طرح توسط اداره خدمات شهری در طی هفته به صورت مستمر  در قالب طرح ضربتی انجام می شود.

شهردار ناحیه یک  با اشاره به اخطاریه به کسبه‌های مختلف درسطح ناحیه بیان کرد: به همت اداره خدمات شهری، تاکنون کسبه‌هایی که سبب سد معبر شده‌اند مورد شناسایی و به آنان اخطار کتبی نیز داده شده است.

وی با اشاره به اقدامات اداره فضای سبز در نیمه اول فروردین ماه افزود  کاشت و آبیاری نشا، آبیاری درختان سطح ناحیه، چمن زنی رمپ بزرگراه امام علی (ع) و ساختمان مرکزی منطقه ۱۳(ساصد)، حذف کنده، خشکه زنی، رنگ آمیزی نرده های بوستان ها و پاتوق ها ولچکی ها، علفکشی و ترمیم تشتک درختان از جمله اقدامات انجام شده است.  

شهردار ناحیه یک منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: همچنین، افطاری ساده در مقابل ساختمان سرای محله زاهدگیلانی نیز توزیع شد.

انتهای پیام/ 

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 52497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =