رفع مزاحمت‌های صنفی، اصلی‌ترین مطالبه مردم در منطقه ۱۱ است

شهردار منطقه ۱۱ از سیر نزولی پیام‌های ۱۳۷ طی سال ۱۴۰۲ در این منطقه خبر داد و گفت: رفع مزاحمت‌های صنفی و سد معبر، اصلی‌ترین مطالبه مردم در منطقه است که راهکار شهرداری برای آن، پیگیری‌های حقوقی است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به سیر نزولی پیام‌های ۱۳۷ در این منطقه طی سال ۱۴۰۲ گفت: مطابق آمار، اصلی‌ترین و بیشترین پیام‌ها در منطقه ۱۱ مربوط به موضوع مزاحمت‌های صنفی و سد معبر است که در سال پیش رو، انقلابی برای رفع این معضل خواهیم داشت و برنامه‌ریزی گسترده در این زمینه آغاز شده است.

موسوی، پیگیری‌های حقوقی را مهم‌ترین راهکار شهرداری برای کمک به رفع این مشکل برشمرده و توضیح داد: با توجه به سیال‌بودن کار دستفروشان، عوامل اجرایی منطقه بهترین کاری که می‌توانند در این حوزه انجام دهند، این است که با کمک اداره حقوقی به تشکیل پرونده برای افراد شناخته‌شده و ارجاع آن به مراجع قضایی و سپس با ورود و مشارکت نیروی انتظامی با این مشکل برخورد قاطع داشته باشند.

وی اطلاع‌رسانی و جلب مشارکت مردمی را به عنوان فاکتور دوم در فرهنگ‌سازی برای ایجاد انضباط شهری در معابر دانست و بیان کرد: باید با آگاهی‌بخشی به مردم در شناخت عمل مجرمانه افراد سودجو از دستفروشی، مشارکت آنها را در برخورد با این معضل شهری جلب کنیم که این موضوع کمک شایانی به بهبود وضعیت خواهد کرد.

جلسه بررسی پیام‌های ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری منطقه ۱۱، صبح امروز، سه‌شنبه، ۲۱ فروردین‌ماه با حضور رئیس اداره خدمات شهری، رئیس اداره ۱۳۷، عوامل نواحی ۴گانه و دیگر رؤسای اداره خدمات شهری و محیط زیست منطقه در سالن جلسات شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد.

در این جلسه به بررسی موضوعاتی که مردم درباره آنها پیام داده بودند، از جمله مزاحمت‌های صنفی، نظافت و رفت‌روب، طعمه‌گذاری برای حیوانات موذی به تفکیک نواحی ۴گانه پرداخته و راهکارهای عملی و اجرایی از سوی اداره خدمات شهری منطقه به نواحی برای کاهش این پیام‌ها و ارتقای سطح خدمات ارائه شد.

انتهای پیام/

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 52574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =