قهرمان منطقه ۲۱، راهی المپیک پاریس شد/ پیام تبریک شهردار منطقه ۲۱ در پی کسب مدال "علی داوودی" در رقابت‌های وزنه‌برداری جهانی

رقابت‌های گروه A دسته فوق سنگین جام‌جهانی وزنه‌برداری تایلند برگزار شد و "علی داوودی" شهروند منطقه ۲۱ و نماینده کشورمان در این رقابت‌ها، علاوه بر رسمی کردن سهمیه المپیک خود توانست سه مدال نقره بگیرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "علی داوودی"، رکورد ۲۰۲ یک‌ضرب، ۲۵۲ دوضرب و مجموع ۴۵۴ کیلوگرم را ثبت کرد و به مدال نقره مجموع جام جهانی تایلند رسید. او در یک‌ضرب مدال نقره و در دوضرب هم نقره گرفت.

داوودی پیش از این با ثبت رکورد ۴۵۲ کیلوگرم در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ عربستان و قرار گرفتن در رده چهارم رنکینگ المپیک، سهمیه المپیک را گرفته بود و تنها باید در جام جهانی تایلند که آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک بود، شرکت می‌کرد تا این سهمیه رسمی شود.

"محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ تهران در پی کسب مدال و سهمیه مسابقات المپیک پاریس در پیامی، افتخار آفرینی شهروندان در به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان در میادین مختلف ورزشی، علمی و... را مایه مباهات ملت شریف ایران دانست.

در پیام شهردار منطقه ۲۱ تهران آمده است: با کمال مسرت، کسب مدال های امیدآفرین تیم ملی وزنه‌ برداری کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ در تایلند و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت ایران و جامعه ورزشی کشور به ویژه شهروندان منطقه ۲۱ تهران تبریک و تهنیت می‌گویم.

افتخار آفرینی شهروند منطقه ۲۱ تهران و قهرمان ملی کشورمان در این رقابت ها موجب خرسندی و افتخار است و به سهم خود از همه مربیان و دست‌اندرکاران این رشته ورزشی و به‌ ویژه پولادمردان غیرتمند و باصلابت که با کسب مدال‌های رنگارنگ ارزشمند، اقتدار و توانمندی ایران قهرمان‌ پرور را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند و مایه فخر و مباهات ملت ایران شدند، صمیمانه سپاسگزارم.

با آرزوی توفیقات روزافزون برای وزنه‌برداران عزیز، از درگاه خداوند منان، تداوم درخشش و افتخارآفرینی آنان را در دیگر میادین ورزشی خواستارم.

انتهای پیام/

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
کد خبر: 52690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =