فرآیند پیشرفت پروژه‌های عمرانی منطقه ۴ رصد شد

شهردار منطقه ۴ تهران در روند بازدید از پروژه‌های در حال اجرای این منطقه گفت: بازدید مستمر از فرآیند پروژه‌های عمرانی از اقدامات مهم مدیریت شهری است که کیفیت و کمیت بالای کار را سبب می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" اظهار کرد: سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌های عمرانی در کنار نگاه کارشناسان  و علمی موضوعات مهمی است که در سیاست‌های شهرداری تهران و اولویت های کاری این منطقه به شمار می آید.

وی افزود: نظارت بر فرآیند تکمیل پروژه های عمرانی در جهت بررسی معضلات پیش رو به صورت مستمر تا زمان بهره برداری یکی از اقدامات اساسی است که همواره در شمال شرق پایتخت اجرا می شود.

کمالی زاده اهمیت بخشیدن به مطالبات شهروندان با رعایت شاخصه‌های کیفی را مهم دانست و تاکید کرد: پروژه‌های در دست اجرا در این منطقه براساس درخواست های شهروندان و در جهت رضایت ایشان احداث می شوند.

گفتنی است؛ در این بازدید علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ به همراه معاونین حوزه ها و جمعی از مدیران شهری از پروژه های در حال احداث این منطقه از جمله ادامه محور دلاوران، مخازن آب بوستان های مجیدیه و بانوان حدیدچی، خانه کشتی شمیران نو، ساختمان اسکان کارگری و قرنطینه باغ پرندگان دیدن به عمل آورد و دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 52711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =