جمع آوری روزانه ۵ هزار کیلو پسماند غیرمجاز در شمال شرق شهر/ مباررزه جدی با عوامل غیرمجاز پسماند در منطقه ۴ پایتخت

شهردار منطقه ۴ تهران از استمرار طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در سطح منطقه خبر داد و گفت: خدمتگزاران این منطقه با همت و تلاش فراوان برای حذف زباله گردها، عوامل غیرمجاز پسماند و کارتون خواب ها به پیش می‌روند.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده گفت: در ادامه دستورالعمل شهردار پایتخت درخصوص حذف شهر از چهره نازیبای زباله گردی، کتفی کولی ها و عوامل غیرمجاز پسماند عملیات شناسایی این موارد ما مسوولیت اداره بازیافت نواحی ۹ گانه و همکاری عوامل معبربان، شهربان و خودروهای پیکاپ و نظارت رییس اداره پسماند منطقه بصورت شبانه روزی در حال انجام است.

وی افزود: در این راستا طبق آمار و گزارش های اداره پسماند معاونت خدمات شهری منطقه، تناژ بار جمع آوری شده از کتفی کولی ها بیش از  ۵ هزار کیلو بصورت روزانه است.

کمالی زاده افزود: پسماندهای جمع آوری شده پس از تحویل به ایستگاه بازیافت واقع در محله حکیمیه منتقل شده و خودروهای توقیفی متخلفان توسط شهربان و یگان حفاظت به پارکینگ هدایت شده و در نهایت به آنها جریمه تعلق خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: داشتن شهری ایمن، سلامت و آرام حقی است که شهروندان از مدیران خود طلب می کنند و صدالبته که این حق مسلم ایشان است. در این راستا مدیریت شهری این منطقه با تمام قوا سعی در رسیدن کامل به این مهم را دارد.

انتهای پیام /

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 52888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =