شهرداران مدارس با دغدغه‌مندی، شهر را به سمت تعالی پیش ببرند

یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری تهران رسیدن به شهروند متعالی است که شهرداران مدارس با دغدغه‌مندی خود می توانند در رسیدن به این هدف شهرداری را یاری کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در دیدار با ۲۴ شهردارمدارسه منتخب دوره بیست و سوم که با حضور سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی و مدیران اجتماعی نواحی برگزار شد اعلام کرد: برای رسیدن به شهر زیست پذیر و متعالی نیازمند همکاری همه اقشار جامعه هستیم و شما به عنوان بازوان شهرداری در مدارس می‌توانید با تلاش، جدیت و پشتکار ما را در رسیدن به این مهم یاری کنید.

او حکم دراختیار شهرداران مدارس را، یک فرصت استثنایی دانست و از آنها خواست که از این امکان استفاده کنند و با پیگیری، ممارست و تعامل حداکثری با معاونان، شهرداران نواحی و غیره از این ظرفیت به وجود آمده برای رشد و ارتقاء مدرسه و محل زندگی خود استفاده کنند.

صباغ رمز موفقیت و به نتیجه رسیدن درخواست‌های شهرداران مدارس را شناخت کامل از روند کاری در شهرداری دانست و گفت: شما باید از ظرفیت، امکانات، اختیارات و مراحل کار در شهرداری آگاه باشید تا بتوانید در مسیر درست درخواست خود را مطرح و پیگیری کنید تا به مقصد مطلوب برسید.

شهردارمنطقه یک تصریح کرد: سال گذشته ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در حوزه مدارس داشتیم که با تعامل با آموزش و پرورش و اعلام لیست مدارس از طرف آنها توانستیم خدمات لازم را ارائه دهیم ولی شما سعی کنید درخواست‌هایی را که جز اختیارات کاری معاونت‌ها باشد مانند ارتقای مهارت‌ها با برگزاری کلاس‌های آموزشی و ... را مطرح کنید.

او طرح نوماند را طرحی درآمدزا برای مدارس دانست که شهرداران مدارس می‌توانند با نصب اپلیکیشن شهرزاد و درخواست جمع آوری پسماند جمع شده در مدارس، به آنها دست پیدا کنند.

صباغ از حاضرین خواست نسبت به امور اطراف خود دغدغه مند باشند و اگر نقص کوچکی را در محیط مدرسه و محله می‌بینند از کنار آن بی‌تفاوت عبور نکنند چرا که این بی‌تفاوتی بعدها در امور شهر نیز تسری پیدا می‌کند.

در این جلسه شهرداران مدارس نیز به اقدامات اجرایی خود در ماه‌های اخیر پرداختند و مهم‌ترین آنها را ترمیم آسفالت، به زراعی باغچه‌ها، برپایی برنامه‌های مناسبتی، رنگ آمیزی، کاشت نهال، اجرای مانورهای مدیریت بحران، برگزاری کلاس‌های آموزشی، هنری و ... اعلام کردند.

انتهای پیام/

 

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 52892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =