گشت فوریت های اجتماعی در منطقه ۷ با حضور مدیران ارشد شهری

گشت فوریت‌های اجتماعی با عنوان حامی شهر با حضور مدیرکل نظارت، پیگیری و هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، شهردار، معاونین و شهرداران نواحی پنجگانه منطقه شب گذشته در نقاط تجمع معتادین متهاجر، کارتن خواب ها، متکدیان، کودکان کار و زباله گردها منطقه ۷ اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، تمامی نواحی پنجگانه این منطقه شب گذشته با هدف جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، کارتن خوابها، متکدیان،کودکان کار و زباله گردها مورد رصد و پایش قرار گرفت.

مقصد ابتدای این بازدید خیابان استاد حسن بنا واقع در ناحیه پنج بود که از جمله فضاهای بی دفاع شهری بهسازی شده در محور مسیل باختر بود که تبدیل به گلخانه و گل فروشی و شهربازی شده است.

میدان و خیابان سبلان و همچنین  تقاطع خیابان شهید مدنی از مقاصد بعدی مدیران بود که در گذشته بوستان شهدای سبلان و پیاده رو خیابان سبلان محل تجمع این افراد بود که این محل ها بطور کامل از سوی شهرداری منطقه ۷ پاکسازی شده است.

براساس این گزارش سرتاسر خیابان شهید مدنی، بوستان توکلی و کنارگذر اتوبان امام علی (ع) نیز از جمله مکانهایی بود که بازدید و دستورات لازم توسط شهردار منطقه برای حل مشکلات موجود در آنها داده شد.

خیابان خواجه نصیر و خیابان انقلاب، ابتدای خیابان شریعتی، زیر پل روشندلان خیابان‌های  بهار، سمیه، خاقانی، میدان و خیابان بهار شیراز و سپس خیابان سهروردی از مقصد بعدی این بازدید بودند که در گذشته محل تجمع کارتن خواب ها و معتادین بوده اما با رصد و پایش مستمر عوامل شهرداری منطقه ۷ این معضل در آنها برطرف شده است.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: 52921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =