ادامه فعالیت استودیو صدای شهر با رویکرد جدید شهروندمحوری

روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ادامه فعالیت استودیو صدای شهر خبر داد و گفت: این استودیو فعالیت خود را بیش از پیش و با رویکرد جدید شهروند محوری از اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داد.

به گزارش شهر، حسن رضایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به سالها فعالیت مستمر و موثر استودیو صدای شهر گفت: این استودیو به ‌عنوان زیرمجموعه رادیو تهران فعالیت خود را از آبان سال ۱۳۸۵ با هدف اطلاع‌رسانی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر تهران آغاز کرده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: استودیو صدای شهر تاکنون توانسته نقش به‌سزایی در طرح نظرات و بهبود مشکلات ترافیکی شهر تهران داشته باشد.

رضایی اظهار کرد: صدای شهر از روز شنبه یکم اردیبهشت سال جاری و پس از یک وقفه کوتاه فعالیت خود را در حوزه مدیریت شهری می‌کند.

وی گفت: اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع در حوزه ترافیک با اولویت دادن به دغدغه‌های ترافیکی شهروندان تهرانی و فرهنگ‌سازی در حوزه حمل و نقل عمومی از رسالت‌های اصلی این رسانه است.

حسن رضایی تشریح کرد: مردم می توانند هم از طریق راه‌های ارتباطی صدای شهر مشکلات و یا پیشنهادات خود را در حوزه حمل و نقل و ترافیک با مسئولان مربوطه در میان بگذارند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: گروه خبره خبری در استودیو صدای شهر با استفاده از ارزیابی بازخوردهای گزارشات مردمی، موضوعات را اولویت‌بندی کرده و بطور روزانه به طرح و پیگیری مشکلات حمل و نقلی و یا ترافیکی مردم می‌پردازند. 

گفتنی است صدای شهر هر روز در دو نوبت صبحگاهی و عصرگاهی از ساعت ۶:۵۵ صبح تا ۷:۵۵ بعدازظهر از طریق موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتس در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر تهران به صورت زنده در حال خدمات‌رسانی به شهروندان تهرانی است و مردم می‌توانند از طریق شماره‌های تماس ۸۸۸۲۰۰۰۱ و ۸۸۳۲۹۰۳۳ مشکلات و مسائل ترافیکی منطقه محل سکونت خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 52965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =