اجرای 60 رویداد به مناسبت هفته سلامت در منطقه 18

با هدف ترویج فرهنگ صیانت از سلامت و ارتقا سطح آگاهی شهروندان پیرامون اهمیت این مقوله، ده‌ها رویداد آموزشی، فرهنگی و تفریحی همزمان با هفته سلامت در منطقه 18 پایتخت اجرا می‌شود.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18، مدیریت شهری منطقه همگام و همسو با دیگر مناطق امسال نیز با محوریت شعار سلامت خانواده، مردمی سازی سلامت و حال خوب ساختنی در نظر دارد تعداد 60 رویداد را در ابعاد منطقه ای، فرا منطقه ای و ویژه برنامه به مرحله اجرا در آورد.

بر پایه این گزارش، برپایی 26 کارگاه آموزشی با رویکرد سلامت خانواده، اردوی جهادی پزشکی در محلات کم برخوردار، ارائه خدمات سلامت محور و مشاوره ای در اماکن عمومی، تجلیل از کادر پزشکی و عیادت از کودکان بیمار بیمارستان غیاثی، طنین زنگ هفته سلامت در مراکز آموزشی از این دست اقدامات می باشد.

این گزارش حاکی است، برگزاری تورهای گردشگری سلامت ویژه معلولین، سالمندان و مادران، همایش سلامت و زندگی، پویش اهدای خون، نخستین جشنواره آئینی غذای اقوام کهن، رویداد جذاب سه نسلی ها ویژه پدر بزرگ ها، مادر بزرگ ها، فرزندان و نوه ها بخش دیگری از تدابیر اتخاذ شده به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت می باشد.

انتهای پیام/

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 52980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =