ارزیابی عملکرد معاونت‌های منطقه ۱۱ آغاز شد

شهردار منطقه ۱۱ تهران از آغاز ارزیابی عملکرد سال گذشته معاونت‌ها و بررسی برنامه‌های سال جدید در فروردین و اردیبهشت ۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی، شهردار منطقه از آغاز ارزیابی‌های معاونین و ادارات زیرمجموعه خبر داد و گفت: اقدامات سال گذشته معاونت‌های هفت‌گانه این منطقه بر اساس شاخص‌های پایش و میزان رضایتمندی مردم بررسی می‌شود.

موسوی افزود: طی جلسات مستمر با مدیریت حوزه شهردار، عملکرد همه معاونت‌ها ارزیابی می‌شوند و چالش‌های گذشته برای پیشبرد اهداف سال جاری کارشناسی می‌شود تا با بررسی موانع، برنامه‌ریزی برای سال جدید با رویکرد کیفی و کمیت ۱۰ برابری انجام شود.

وی با اشاره به زمان‌بندی این ارزیابی‌ها بیان کرد: این اقدام از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا کنون برای سه معاونت عمران، ترافیک و خدمات شهری به انجام رسیده است.

شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: ما معتقدیم باید میزان رضایتمندی مردم و گزارشات رصد و پایش مدیریت شهری در هر معاونت بر اساس عملکرد سال گذشته بررسی شود و همه اقدامات برنامه‌ریزی‌شده سال جدید هم بر اساس آسیب‌شناسی‌های خدمات سال گذشته اجرایی شوند.

وی در پایان گفت: جلسات ارزیابی با حضور معاون و مدیران زیرمجموعه طی بیش از ۲ ساعت با بررسی جزییات انجام می‌شود و بر همین اساس برنامه‌ریزی‌ها صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 53040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =