توضیح عضو شورای شهر درباره خبر "قطع درختان" پارک ستارخان تهران/ شهرداری منطقه ۲: حصار کارگاهی بوستان ستارخان برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار است

عضو شورای شهر تهران و روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ درباره خبر قطع درختان بوستان ستارخان توضیحاتی ارائه کردند.

به گزارش شهر، در پی انتشار خبری در برخی رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر قطع درختان بوستان ستارخان، مهدی بابایی، عضو شورای شهر تهران توضیح داد که شهرداری قصد دارد در این منطقه مخازن بتنی آب قطره‌ای نصب کند و به همین منظور در این بوستان حصارکشی شده و اطمینان داد که درختی قطع و جابه‌جا نشده است.

حصار کارگاهی بوستان ستارخان برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار است

همچنین روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد که پیرو پیام منتشر شده در شبکه های اجتماعی تحت عنوان قطع درختان بوستان ستارخان، ضمن تشکر از حساسیت و احساس مسئولیت شهروندان به اطلاع می رساند، اقدامات اجرایی در بوستان ستارخان به دنبال طرح مصوب احداث بوستان دوستدار کودک، با تغییر در طراحی و کارکرد المان های موجود در حال انجام است.

بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۲؛ در باز طراحی بوستان، احداث مخزن آب بتنی دفنی در بخشی از فضای مازاد بوستان پیش بینی شد که این طرح با هدف افزایش ایمنی بوستان برای گروه مخاطب و بهینه کردن مصارف منابع آبی با رعایت کلیه ضوابط اعم از حفظ و نگهداری درختان و عرصه های فضای سبز دردستور کار قرار گرفت. از این رو نصب حصار کارگاهی به منظور حفظ حریم کارگاه و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار صورت گرفته و هیچ یک از درختان داخل حصار جابجا یا قطع نمی شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت شهری منطقه ۲ پایتخت؛ پس از احداث مخزن، حصار مربوطه جمع آوری و مجدد در فضای بوستان در اختیار شهروندان محترم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 53049

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =