آغاز نوسازی و بهینه‌سازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران

نوسازی و بهینه‌سازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران جهت بهبود عملکرد تقاطعات آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک تهران، حمید برادران سرپرست این شرکت گفت: جهت بهبود عملکرد تقاطعات، نوسازی و بهینه‌سازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است.

برادران افزود: در فاز اول کابینت جدید چراغ راهنمایی در تقاطع بهبودی - ستارخان نصب شده است که علاوه بر افزایش کیفیت، مواردی از جمله حذف و ساده سازی برخی تجهیزات منصوبه، تغییر ریل‌بندی جهت نظم‌دهی به کابل‌ها، تغییر و بهینه‌سازی کلید پلیس از آنالوگ به دیجیتال، فیکس کردن و عدم لرزش کنترلر به آن اضافه شده است.

وی تصریح کرد: در فاز دوم و به امید خدا با کاهش بردهای خروجی کنترلر و استفاده از انتقال سیگنال از طریق دیتا به جای برق مستقیم، هزینه‌های نصب و نگهداری به شدت کاهش خواهد یافت.

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران با بیان اینکه بیش از ۵۲۰ تقاطع مجهز به کنترلر هوشمند چراغ راهنمایی در طی سی سال گذشته توسط شرکت کنترل ترافیک تهران نصب شده است خاطر نشان کرد: به دلایل مختلف از جمله برخورد وسایل نقلیه، تخریب و استفاده مستمر فرسوده شده و از طرفی نیز در طی این سال‌ها از قافلۀ تکنولوژی عقب مانده و تغییر چندانی نداشته‌اند.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 53077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =