جلسه هماهنگی و تعامل با رابطین خبری معاونت‌ها، ادارات و نواحی منطقه یک برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی و تعامل با رابطین خبری معاونت‌ها، ادارات و نواحی منطقه یک در سال جدید برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، صدیقه محمد بیگی مشاور شهردار و مدیر روابط عمومی این منطقه در اولین جلسه هماهنگی و تعامل با رابطین خبری معاونت‌ها، ادارات و نواحی منطقه یک در سال جدید گفت: کارشناسان و رابطین خبری در بخش‌های مختلف سازمان، بازوهای روابط عمومی برای دسترسی سریع و صحیح به اطلاعات برای تنظیم اخبار هستند.

وی کار گروهی را از سیاست‌های مهم کاری شهردار منطقه یک دانست و از همگی خواست در کنار هم با کار تیمی و گروهی سعی در رونق اطلاع رسانی و رفع نیازهای خبری شهروندان محلات و منطقه کنیم.

بیگی دقت به مسائل فنی و سلیقه‌ای را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: بر اساس فضای انتشار، خبرها باید طبق اصول صحیح و فنی نوشته شود و به سیاست ها و دستورالعمل های کلی توجه شود.

مدیر روابط عمومی جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی اعلام آمادگی کرد و از رابطین خواست نیازهای خود را در راستای توسعه عملکرد خبری اعلام نمایند تا هماهنگی جهت برپایی دوره‌های آموزشی انجام شود.

وی به اقدامات سراسری و اجرایی در منطقه پرداخت و گفت: در این حوزه‌ها هر رابط خبری باید پیگیر اقدامات سراسری اعلام شده و سیاست های شهرداری تهران و منطقه در بخش‌های مختلف حوزه کاری خود باشند و با حساسیت بیشتر روی اطلاع رسانی آنها اقدام کنند و کیفیت و کمیت را در کنار هم در تنظیم اخبار مد نظر قرار دهد.

این مقام مسئول افزود: صفحات پرتال منطقه برای بارگذاری اخبار معاونت‌ها فعال شده و نیاز است رابطین به این موضوع نیز دقت کنند و اخبار را در صفحه خود بارگذاری نمایند.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه از رابطین فعال تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/
 

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 53241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =