۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
کد خبر: 53268

برگزاری مسابقات ورزشی ویژه آسیب‌دیدگان اجتماعی

تورنمنت مراکز یاورشهر برگزار می‌شود
برگزاری مسابقات ورزشی ویژه آسیب‌دیدگان اجتماعی

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه آسیب‌دیدگان اجتماعی در مراکز یاورشهر و همچنین برگزاری تورنمنت با حضور آسیب‌دیدگان اجتماعی در مراکز تحت پوشش این سازمان خبر داد.

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: اولین دوره مسابقات ورزشی در سال ۱۴۰۳ در چند رشته مختلف از جمله پینگ پنگ ، دارت، چهارگانه دو و میدانی، فوتبال دستی، فوتبال، والیبال و ... در مرکز تربیتی ، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ در راستای اجرای طرح ۹ گام برگزار می شود.

وی افزود: یکی از بندهای الگوی مداخله ای ۹ گام مربوط به سلامت جسمانی است و همانطور که از قدیم می گویند عقل سالم در بدن سالم است ما نیز در راستای اجرای این بند از الگوی ۹ گام مسابقات ورزشی ویژه آسیب دیدگان اجتماعی را در نظر گرفتیم که شروع این مسابقات در مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ خواهد بود و طبق برنامه ریزی به عمل آمده در سایر مراکز یاورشهر نیز گسترش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران همچنین گفت: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه آسیب دیدگان اجتماعی تنها به مسابقات داخلی در مراکز محدود نمی شود و برگزاری تورنمنت های مختلف بین مراکز بر جذابیت این اقدام با هدف اجرای الگوی ۹ گام خواهد افزود مثلا قرار است یک تورنمنت چندجانبه به میزبانی یکی از مراکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر با حضور آسیب دیدگان اجتماعی یاورشهر نه، یک، چهار و ... برگزار شود که گامی بزرگ در راستای سلامت جسمانی مددجویان مراکز یاورشهر به شمار می رود.

برگزاری مسابقات ورزشی ویژه آسیب‌دیدگان اجتماعی

مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ با ۴۰۰۰ نفر ظرفیت در دو فاز طی سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با حضور مدیران ارشد شهری و کشوری افتتاح و بهره برداری رسید.

خبرنگار: محمد آزادی

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
کد خبر: 53268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =