مراسم کلنگ‌زنی ساختمان یگان حفاظت شهرداری تهران

مراسم کلنگ‌زنی ساختمان جدید یگان حفاظت شهرداری تهران با حضور فرماندهان یگان حفاظت شهرداری تهران و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهر به روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران، مراسم کلنگ زنی ساختمان یگان حفاظت شهرداری تهران با حضور سرهنگ سیدهادی موسوی مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق، حسین اخگرپور شهردار منطقه ۱۹ و جمعی از معاونان و مدیران یگان حفاظت در محل ساختمان شهید نورخدا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر عوامل یگان حفاظت در سطح مناطق و سازمان‌های شهرداری در دفاتر فرماندهی مستقر هستند، گفت: یکی از مشکلات ما عدم تجمیع واحدهای ستادی و فرماندهی بود که امیدواریم با احداث این ساختمان این مشکل را از بین ببریم.

وی با بیان این که پراکندگی عوامل، هدایت ستادی و فرماندهی را با مشکلاتی روبه رو می کرد، اظهار داشت: درخواست تجمیع ساختمان فرماندهی از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری مطرح شد و بعد از دستور شهردار تهران مقرر شد ساختمان یگان حفاظت در محل ساختمان شهید نورخدا ساخته شود.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با اشاره به تنوع ماموریت این یگان در سطح مناطق و سازمان های شهرداری تهران، گفت: این موضوعات نیاز به یکپارچگی و دسترسی به همه عوامل فرماندهی را برای یگان به یک الزام تبدیل کرده که امیدواریم با احداث ساختمان فرماندهی بتوانیم با انسجام و قدرت بیشتری به مجموعه شهر و مدیریت شهری پشتیبانی و خدمت رسانی کنیم.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 53270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =