اجرای عملیات اصلاح و تشتک‌گذاری درختان بوستان‌های منطقه ۱۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ از اجرای عملیات اصلاح و ایجاد تشتک پای درختان سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، فرزاد هنرور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ تهران با اشاره به نقش فضای سبز شهری در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، محدودیت منابع آبی در توسعه فضای سبز شهری و لزوم صرفه جویی در مصرف آب و افزایش راندمان آبیاری گفت: به همین منظور طرح اصلاح و تشتک گذاری درختان فضای سبز در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار گرفته است.

به گفته وی اصلاح و ایجاد تشتک و آزادسازی طوقه درختان با هدف افزایش نفوذ آب به اطراف ریشه، تهویه خاک، هوا رسانی مناسب و صرفه جویی در مصرف آب همراه با افزایش راندمان آبیاری اجرا می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اضافه کرد: این طرح از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان فصل برای درختان تمام سطح منطقه شامل بوستان ها و حاشیه معابر به صورت مستمر انجام خواهد شد.

هنرور در ادامه به کارگاه های آموزشی ویژه کارگران و کارشناسان فضای سبز اشاره کرد و گفت: به منظور لزوم حفظ منابع آبی و جلوگیری از هدر رفت آب کارگاه های آموزش نحوه صحیح آبیاری و مناسب ترین زمان آبیاری با توجه به دستورالعمل های سازمان بوستانها جهت مدیریت بهینه آبیاری برای تمام کارگران و کارشناسان پیمان‌ های نگهداری فضای سبز برگزار شد.

انتهای پیام /

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 53305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =