طرح ویژه «ذره‌بین» در منطقه ۱۵ کلید خورد

روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، از پیگیری و رسیدگی به درخواست‌ها و دغدغه‌های شهروندان این منطقه در قالب طرح ابتکاری «ذره‌بین» خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، معصومه حیدری پارسا مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات شهروندان در اولویت کار ما قرار دارد گفت: طرح ابتکاری «ذره‌بین» با هدف رفع دغدغه و مطالبه شهروندان در حوزه های خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی و ... به ابتکار اداره روابط عمومی منطقه در سطح محلات ۱۹گانه کلید خورد.

وی همچنین افزود: ما مشکلات شهروندان را می‌شنویم، پیگیری می‌کنیم و موضوعات و دغدغه‌های آنان را از حوزه‌های مربوطه تا حصول نتیجه مطالبه می‌کنیم.

حیدری پارسا، بزرگترین سرمایه اجتماعی و فرهنگی  منطقه ۱۵ را شهروندان این منطقه خواند و بیان داشت: پیشینه غنی مردمان باب‌الرضای پایتخت با فرهنگ و معنویت آنان درآمیخته‌ و امروز هم در بسیاری از مولفه ها شاهد ممتاز بودن آنان هستیم.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ درباره ثبت مطالبات شهروندان اظهار کرد: شهروندان در اولین فرصت برای حل مشکلات خود به صفحه اینستاگرام منطقه به آدرس http://instagram.ravabetomomi۱۵ مراجعه و  طرح مسأله کنند تا فرایند رفع مشکل آنها انجام شود البته شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری به اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ برای طرح موضوع و مشکلات شان ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 53533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =