تعویض ۲۸۵ پروژکتور در ۲۵ برج نوری بوستان شقایق منطقه ۱۹

اصلاح و تأمین روشنایی بوستان شقایق منطقه ۱۹ در ناحیه یک به منظور ارتقای منظر و زیبایی فضای سبز شهری انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه گفت: احیای فضای سبز شهری و ساماندهی معابر، تامین روشنایی و رفع نواقص مبلمان شهری با هدف ارتقای سیما و منظر شهری و همچنین تامین رفاه و آسایش و کسب رضایت شهروندان در حال انجام است.
وی با اشاره به رفع خاموشی کامل بوستان شقایق افزود: در همین راستا تعویض ۲۸۵ پروژکتور با لامپ های SMD گارانتی دار در ۲۵ برج نوری انجام شد که این اقدام زیبایی شب بوستان شقایق را دوچندان کرده است.
به گفته این مسئول اداره فضای سبز منطقه با اجرای اقداماتی از قبیل رنگ‌آمیزی جداول، رسیدگی به فضای سبز، کاشت گل و گیاه زینتی، بازسازی لوازم ورزشی، بازسازی سرویس های بهداشتی و... درصدد ساماندهی و احیای فضاهای سبزشهری است.
اخگر پور با اشاره به اینکه مساحت بوستان شقایق ۱۷ هکتار و یکی از بزرگترین بوستان های این منطقه است افزود: کاشت انواع گونه های درخت کاج، چنار، سرو، اقاقیا، درختان میوه و انجیر و درختچه های ارغوان، بربریس، رز، نسترن، ترون زیبایی این بوستان را دوچندان کرده است.
سرپرست شهرداری منطقه اظهار کرد: ۱۴۸ عدد مبلمان پارکی از نوع نیمکت، سطل و آبخوری، ۱۳ عدد مجسمه حیوانات، مجموعه ورزشی الزهرا (س) و ... از دیگر امکانات تفریحی و فراغتی بوستان شقایق است.

انتهای پیام /
 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 53654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =