اولین نشست مشورتی با حضور معتمدین محلات منطقه ۱۶ برگزار شد

نشست هم‌اندیشی بررسی موضوعات محیط زیست شهری با تمرکز بر پروژه‌های توسعه محلی در شهرداری منطقه ۱۶ با حضور رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، شهردار منطقه ۱۶، مدیران شهری و معتمدین محلات در سالن جلسات شهرداری منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ پیرهادی در این جلسه با اشاره به پروژه ها و رخدادهای مهم در حوزه توسعه فضای سبز در سطح محلات منطقه عنوان داشت: پروژه ها و برنامه های اجرا شده از سوی متولیان منطقه در سطح قابل قبولی قرار دارد و ما این تغییرات را از نزدیک شاهد بودیم و امید داریم تا این روند صعودی در جهت ارتقا شاخص های زیست محیطی در منطقه ۱۶ همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست در ادامه افزود: احداث و افزایش سرانه فضای سبز از دیگر اقدامات قابل تحسین شهردار منطقه ۱۶ است که توجه ایشان به راهبردهای توسعه پایدار در پهنه جنوب پایتخت است.

در ادامه این جلسه پرسش و پاسخ هایی از سوی معتمدین محلات با رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست و شهردار منطقه صورت پذیرفت که همگی در جهت رفع دغدغه‌های شهروندی در اعتلای مسیر پیشرفت منطقه ۱۶ تهران بود.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 53672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =