گرامیداشت روز معلم در منطقه ۷ برگزار شد

شهردار و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ۷ با حضور در مرکز رفاهی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و روز معلم، ۱۲ اردیبهشت ماه از معلمان این منطقه تقدیر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفت، نصراله آبادیان شهردار منطقه گفت: معلمان در هدایت و روشنگری جامعه و تربیت فرزندان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم نقش بسزایی دارد.

وی تاکید کرد: معلمی حرفه‌ای افتخارآمیز است و همه پیشرفت‌های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که نتیجه تلاش و زحمت معلمان است.

شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اینکه تربیت نسل جوان و مدیران آینده بر عهده معلمان است و شهرداری این منطقه در طول سال همراه آموزش و پرورش برای حل مشکلات بوده و هست، گفت: مدیریت شهری اعتقاد دارد معلمین نقش اساسی در آموزش و کاستن هزینه های گزاف در سطح شهر دارند و آموزش و ارتقای سطح آگاهی جامعه بدون حضور معلم امکان پذیر نیست.

گفتنی است شهردار منطقه ۷ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات معلمین که دلسوزانه به تربیت و تعلیم نسل آینده این مرز و بوم می پردازند، از تلاش های فرهنگیان در راستای هدایت و ارشاد نسل سرافراز کنونی تقدیر و تجلیل کرد.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 53697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =