اجرای فاز اول بررسی اماکن ریسک محور منطقه ۹

واحد HSE شهرداری منطقه ۹ در راستای اجرای طرح بازرسی ریسک محور اماکن، نسبت به بررسی ایمنی آبنمای بوستان‌ها و فضاهای سبز سطح منطقه اقدام کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه هدف از اجرای این فرآیند را اطمینان از رعایت الزامات سلامت، ایمنی و محیط زیست به منظور پیشگیری از بروز مخاطرات احتمالی عنوان کرد.
وی افزود: طی بازدیدهای انجام شده از بوستان ها، نقاط پرخطر منطقه ۹ شناسایی شده که یکی از نقاط پرریسک فضاهای سبز محل تلاقی آب و برق یعنی حوض ها و آبنماهای بوستان‌هاست.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به اینکه در صورتیکه آبنماها روشنایی کافی نداشته باشند می‌توانند بستر بروز حوادث را فراهم کنند، عنوان کرد: از میان مخاطرات فیزیکی سهم خطر برق گرفتگی و استفاده نادرست از منابع آبی درصد قابل توجهی از مخاطرات فیزیکی را به خود اختصاص داده‌اند.
مرتضوی بیان کرد: به این منظور بازدید و کنترل مستمر تأسیسات و تجهیزات مربوط به آب‌نماهای موجود در سطح بوستان‌ها، فضای سبز و میدان‌های عمومی منطقه ۹ با تأکید بر رعایت الزامات ایمنی به منظور پیشگیری از خطر برق‌گرفتگی و سقوط پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 53698

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =