۸۳ مصوبه ارمغان بازدید دوره‌ای برای رفع مشکلات محلی منطقه ۱۵

سومین دوره بازدید از محله‌های منطقه ۱۵ با حضور شهردار، معاونان و معتمدین محلات از ناحیه ۳ آغاز که ارمغان این بازدید ۸۳ مصوبه برای رفع مشکلات محلی و افزایش رضایتمندی شهروندان این محلات شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، دوره سوم بازدید از محله های منطقه ۱۵ با حضور شهردار، معاونان و معتمدین محلات صبح امروز از ناحیه ۳ ، آغاز شد، این برنامه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام آرمیده در بوستان شهدای گمنام شروع و سپس شهردار منطقه و همراهان با حضور میدانی در محله ها از برخی پروژه های توسعه محله ای و ظرفیت های فرهنگی و ورزشی بازدید کردند.

محمد شیری شهردار منطقه در جلسه جمع بندی که با حضور معتمدین محلی برگزار شد، گفت: هدف از این بازدید انجام بهترین نوع کار در محله براساس نظر شهروندان و اعتبار موجود در شهرداری است چون می توان با اتکا به افراد دلسوز و تاثیر گذار محلی اعم از ائمه جماعات مساجد، معتمدین، خیرین و جوانان، مشکلات وضع موجود را بررسی و برای آن راه حل پیدا کرد.

تعیین تکلیف اسکان کارگری توسکا، ارتقای روشنایی بزرگراه آزادگان، احداث فضای سبز در محدوده زیر گذر بزرگراه آزادگان و بزرگراه شهید نجفی رستگار، جداره سازی بزرگراه آزادگان، بهسازی ایستگاه های اتوبوس خیابان ابراهیمی، ایجاد پاتوق محله در ۴ نقطه لچکی های خیابان ابرهیمی، راه اندازی آبنما ی ورودی کیانشهر، بهسازی المان و آبنمای میدان امام رضا(ع)، تکمیل باغراه از میدان امام رضا(ع) تا شهرک شهید بروجردی، اجرای فاز دوم بوستان کوی آزادی، ارتقای روشنایی بوستان ها، اجرای روکش آسفالت و ایجاد زمین ورزش روباز جنب پایانه ، احداث خیابان عدالت و بررسی ایجاد معبر و بازگشایی خیابان هاشم آباد به انتهای کوچه های جماعت و عدالت،  شهرک جمهوری از جمله مصوبات محلات کیانشهر شمالی، جنوبی و شهرک بروجردی بود.

پیگیری ایجاد مجتمع تجاری با کاربری های مورد نیاز در شهرک بروجردی، نصب نیمک جنب پایانه شهرک جمهوری، بررسی احداث پارکینگ روباز در مجاورت پایانه شهرک جمهوری،  احداث جدول و نهر در محدوده  راستگرد بزرگراه بعثت به آزادگان، تسریع در عملیات آغاز احداث مجموعه ورزشی کیانشهر جنوبی، بررسی ایجاد دوربرگدان ایمن در انتهای رفیوژ خیابان بشیر سلیمی، بهسازی چند سرویس بهداشتی در سطح بوستانها،  زیرسازی و ایجاد پیاده راه بین زمین های والیبال جنب پایانه، از سایر مهمترین مصوبات محلات سه گانه این ناحیه بود.

همچنین در این جلسه مجری و زمان اجرای هریک از مصوبات تعیین و مقرر شد حوزه های مربوطه در زمان تعیین شده نسبت به پیگیری و انجام موارد اقدام کنند.

در ادامه برنامه امروز، شهردار منطقه ۱۵ با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) در ناحیه۳  پاسخگوی شهروندان بود و به درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده از سوی آنان رسیدگی کرد.

حضور شهردار منطقه ۱۵ در منزل خانواده معظم شهیدان « مهرداد و مهران  شهاب راد»  و دیدار با خانواده این شهیدان والامقام حسن ختام بازدید میدانی چند ساعته امروز مدیریت شهری منطقه از ناحیه ۳ بود.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 53701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =