اجرای طرح کوچه به کوچه در معابر ناحیه۷ منطقه ۵

سرپرست شهردار ناحیه۷ منطقه ۵ گفت: طرح کوچه به کوچه در محلات ناحیه۷ منطقه ۵ در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۵، داود پیامی سرپرست شهردار ناحیه۷، ضمن اعلام این خبر افزود: طبق بازدیدهای میدانی و بررسی های به عمل آمده و برای دستیابی به وضعیت مطلوبتر محلات، طرح کوچه به کوچه در محدوده این ناحیه در حال اجراست.

سرپرست شهردار ناحیه۷ منطقه ۵ بیان کرد: از مورخ دوشنبه دهم اردیبهشت ماه، کارگران و تجهیزات خدمات شهری به صورت روزانه در معابر از پیش تعیین شده مشغول به کار می باشند.

وی هدف از اجرای این طرح که کلیه امورات خدمات شهری از جمله کانیو تراشی، حذف زوائد فیزیکی، تعمیر و رنگ آمیزی مخازن و زیر مخازن، رفت و روب و پاکسازی معابر، شست و شوی المانهای شهری و ترافیکی معابر، لایروبی و رسوب زدایی انهار، برچسب کنی و پاکسازی زمینهای بایر، کندوکوب، علف تراشی، جمع آوری عوامل غیر مجاز بازیافت، ساماندهی اصناف، رفع سدمعبر و غیره را در بر می گیرد، کاهش پیام های ۱۳۷، بالا بردن رضایت مندی شهروندان و نگاه ریزبینانه تر به مشکلات محله ها به صورت کوچه به کوچه دانست.

سرپرست شهرداری ناحیه۷ منطقه ۵ در ادامه افزود: طی رصد و بازدید کارشناسان شهرسازی نیز برای املاکی که در راستای نگهداشت شهر موارد ایمنی را رعایت نکردند، اخطار صادر می گردد.

پیامی در خاتمه گفت: نتیجه اجرای طرح را پاکسازی مطلوب و همه جانبه معابر حتی تا درب منازلی که در کوچه های بن بست و فرعیها قرار دارند، خدمت رسانی واقعی و افزایش جلب رضایتمندی شهروندان، افزایش سطح کیفی محلات و در پی آن افزایش سلامت شهر و شهروندان دانست.

انتهای پیام /

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: 53708

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =