گرامیداشت مقام معلم با حضور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ در مدرسه دخترانه جواد الائمه

صبح امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ویژه برنامه گرامیداشت هفته معلم با حضور حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه۱۹، میر محمد مطهری موید سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، مدیران شهری خادمان حرم رضوی با تقدیر از کادر آموزشی مدرسه دخترانه جواد الائمه در محله نعمت آباد ناحیه سه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور ضمن عرض تبریک و شادباش به مدیریت و معلمان  افزود: هیچ سرزمینی به توسعه و شکوفایی نمی رسد مگر با آموزش فرزندان عزیزش توسط معلمان و قاعدتا برای رسیدن به این منزلت باید به شدت به جایگاه معلمان عزیز توجه خاصی کرد.

براساس این گزارش در این مراسم که با حضور خادمان حرم رضوی و آیین پرچم گردانی حرم مطهر امام رضا (ع) همراه بود، با اهدای گل، لوح و هدیه از معلمان و کادر آموزشی مدرسه دخترانه جواد الائمه تقدیر شد.

ضمن اینکه اهدای هدیه و دیدار با معلمان مدارس در سطح محلات، مدیران و مربیان پرورشی مدارس مجری طرح شهردار مدرسه، بازدید از معلمان خانواده شهید، جانباز و ایثارگر و عیادت از معلمان سالمند و دارای بیماری خاص نیز از دیگر برنامه های اجرایی هفته گرامیداشت مقام معلم است.

انتهای پیام /

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 53747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =