راه‌اندازی کلینیک "مشاوره شهری" شهرداری تهران

از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری، کلینیک "مشاوره شهری" شهرداری تهران راه‌اندازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری، محمدعلی الفت‌پور رئیس این مرکز گفت: این اقدام در راستای اجرای سیاست اول از سیاست‌های دوازده‌گانه شهردار تهران مبنی بر مردمی‌سازی اداره امور شهر و با هدف تکریم ارباب‌رجوع، پاسخ‌دهی برخط، صرفه‌جویی در هزینه و زمان شهروندان انجام شد.

به گفته این مدیر شهری، در فاز اول و به‌صورت پایلوت، خبرگان و افراد متخصص از حوزه شهرسازی و معماری شناسایی شده و با در نظر گرفتن شیفت بندی روزانه، تلفن ویپ این افراد برای پاسخ دهی فعال و پاسخگوی شهروندان شد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه این طرح از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: حسب ارزیابی سوالات شهروندان از سوی سامانه مدیریت ۱۳۷، سایر حوزه‌های تخصصی شهرداری اعم از حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، مالی و اقتصاد شهری نیز جهت ارائه خدمات مشاوره تلفنی به شهروندان در این طرح همکاری می‌کنند.

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: اجرای این طرح در کنار سایر پروژه‌های مردمی مانند به‌روزرسانی FAQ (سوالات متداول شهروندان) در پرتال شهرداری تهران، میزان رضایت‌مندی شهروندان از عملکرد سازمان و سطح آگاهی آنها از اقدامات و قوانین موجود در حوزه‌های تخصصی مدیریت شهری را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/
 

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
کد خبر: 53824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =