ایستگاه مترو و آتش‌نشانی و موزه هنرهای معاصر نما بوستان لاله را مخدوش کرده‌اند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر قرار است بنای خدماتی ساخته شود هم نباید نمای بوستان مخدوش شود.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید از محور بلوار کشاورز در روزهای گذشته، اظهار کرد: بنده با مسئولان مربوطه تماس گرفتم و بررسی میدانی نیز از بوستان لاله داشتم. یک حصار کارگاهی در تقاطع بلوار کشاورز و خیابان حجاب ایجاد شده است. جنب آتش نشانی نیز حصار شکل گرفته و گفتند قرار است فضای خدماتی برای بوستان ساخته شود.
وی با بیان اینکه وقتی شهرداری منطقه هفت ساخته شد قسمت اصلی بوستان اندیشه را با مشکل روبه رو کرد، یادآور شد: بنده آن زمان نیز گفتم که اگر قرار است چنین کاری انجام شود نمای بوستان مخدوش نشود.

پیرهادی همچنین خاطرنشان کرد: قسمتی از نمای بوستان ها دستخوش برخی آسیب ها و تغییرات می شود. در بخشی از بلوار کشاورز حصار مترو قرار گرفته و فضای بصری بوستان را تحت تأثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه مسدود کردن نمای بوستان ها اقدام اشتباهی است و حتی اگر قرار بر ساخت سرویس بهداشتی باشد نباید فضای بوستان از بین برود، گفت: ایستگاه آتش نشانی، موزه هنرهای معاصر و ایستگاه مترو و بازارچه فصلی در این بوستان قرار گرفته و نما را مخدوش کرده اند.

انتهای پیام/
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 53830

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =