نگهداشت ویژه پیست دوچرخه‌سواری بوستان جنگلی چیتگر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از توجه ویژه مدیریت شهری منطقه علاوه در ساخت و افزایش مسیرهای ویژه دوچرخه و راه‌اندازی ایستگاه‌های دوچرخه در این منطقه بر نگهداشت این مسیرها به منظور ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل نقلیه بی‌دود خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمد حسن فصیح گفت: فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک شهری، آلودگی صوتی و آلاینده های زیست محیطی دارد. در روزگار امروزی نیازهای جامعه شهری اشکال متنوعی به خود گرفته و رشد جمعیت شهرنشین با افزایش گستره و نوع خدمات همراه بوده از این رو ضرورت ارائه خدمات و تناسب آن با استانداردهای زیست محیطی و بهداشتی فضای شهر اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: یکی از بزرگترین و مجهز ترین پیست دوچرخه سواری در شهر تهران در بوستان جنگلی چیتگر است که روزانه بخش قابل توجهی از شهروندان از آن بهره مند می شوند و همچنین در روزهای پایان هفته بسیاری از شهروندان تهرانی برای تفریح به بوستان چیتگر جهت استفاده از پیست دوچرخه سواری مراجعه می کنند.

فصیح اظهار کرد: رنگ آمیزی و نظافت پیست از جمله اقداماتی است که در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار دارد تا تردد ایمن برای دوچرخه سواران فراهم شود.

معاون شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: همچنین بزرگترین، مجهز ترین و استاندارد ترین پیست دوچرخه‌سواری کشور در مجموعه ورزشی آزادی قرار دارد که به واسطه وجود این مجموعه در این منطقه روزانه بسیاری از ورزشکاران این رشته ورزشی با دوچرخه در این منطقه تردد دارند.

انتهای پیام/

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 53868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =