تبدیل پله پل عابر پیاده به رمپ در بزرگراه شهید نجفی رستگار منطقه ۱۵

معاون فنی و عمران منطقه ۱۵ از تبدیل پله پل عابر پیاده به رمپ بر روی بزرگراه شهید نجفی رستگار به‌منظور رفاه حال شهروندان در محدوده محله مشیریه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی گفت: پس از واگذاری مسئولیت تعمیر و نگهداری پل های مکانیزه در سطح شهر تهران به معاونت فنی عمرانی، تمامی پل های مکانیزه عابر پیاده سطح منطقه توسط کارشناسان این حوزه مورد ارزیابی و رصد میدانی قرار گرفت.

به گفته او؛ به همین منظور؛ پل عابر پیاده بر روی بزرگراه شهید نجفی رستگار در محدوده محله مشیریه به دلیل ارتفاع زیاد پله ها و مشکل تردد معلولان و سالمندان به رمپ ثابت تبدیل شد.

معاون فنی و عمران منطقه ۱۵ اضافه کرد: در این طرح تبدیل پله پل به رمپ با شیب استاندارد ۸ درصد با توجه به نیاز منطقه توسط معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران (سازمان عمرانی مناطق) به اجرا درآمد.

روحانی به اهمیت این پل عابر پیاده اشاره کرد و گفت: این پل برای دسترسی  اهالی محله مشیریه شمالی حد فاصل خیایان اعظم و خیابان سازمان آب  به مشیریه جنوبی جانمایی شده است.

همچنین این اقدام رضایتمندی شهروندان را در پی داشت و شهروندان و اهالی محل در فضاهای مجازی از مدیریت شهری منطقه در این خصوص قدردانی کردند.


انتهای پیام/

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 53871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =