برگزاری اردوهای آموزشی تفریحی در شهرک آموزش ترافیک منطقه ۹

اردوهای آموزشی تفریحی در شهرک آموزش ترافیک تا پایان تابستان ۱۴۰۳ تداوم می‌یابد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: با عنایت به لزوم استمرار آموزش و ارتقاء فرهنگ ترافیک در طول ایام سال، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ برنامه ریزی ویژه‌ای به منظور تداوم برگزاری اردوهای آموزشی تفریحی در شهرک آموزش ترافیک تا پایان تابستان سال جاری اقدام کرده است.

وی افزود: به این منظور و در ادامه اردوهای برگزار شده در سال گذشته، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ با همکاری اداره آموزش‌های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه میزبان اردوهای آموزشی تفریحی در شهرک آموزش ترافیک خواهد بود.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: رویکرد این اردوها تنوع بخشی به شیوه‌های آموزشی و ترغیب دانش آموزان به شرکت درکارهای تیمی با انجام بازی‌های گروهی جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک کودکان و نوجوانان است.

وی بیان کرد: در طول برگزاری این اردوها، آموزه‌های ترافیکی در قالب نمایش، بازی، کلیپ‌های آموزشی، نقاشی و مسابقه در یک فضای شاد و مفرح به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

مرتضوی با تشریح برنامه ها گفت: به این منظور برنامه‌های متنوعی در محورهای ایمنی عبور و مرور – استفاده از حمل و نقل عمومی و پاک - پیاده روی - رفت و آمد ایمن به مدرسه و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی نظیر آشنایی کودکان با مدلهای حمل و نقل عمومی، آموزش نقاشی و اجرای نمایش با موضوعات مختلف ترافیکی نظیر رفت و آمد ایمن، دوچرخه سواری و آموزش قوانین و مقررات عبور و مرور عابران پیاده اجراء خواهد شد.

شهردار منطقه ۹ در پایان از ارائه دوچرخه رایگان به شهروندان به ویژه گردشگران جهت ترویج استفاده از حمل و نقل پاک در کنار برنامه‌های شهرک آموزش ترافیک در تابستان ۱۴۰۳ خبر داد.

انتهای پیام/

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 53943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =