امیدواریم دیگر نهادهای عمومی و دولتی مسیر شهرداری در انتشار پژوهش‌ها را دنبال کنند

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران، انتشار پژوهش‌های شهرداری برای مردم ارزشمند است، گفت: امیدواریم دیگر نهادهای عمومی و دولتی نیز این مسیر شهرداری را دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار شهر، احمد صادقی در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بنده خود را محضر امام و مقام معظم رهبری می بینم و به این می اندیشم که مطالبی که مطرح می کنم باب پسند هست یا خیر، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم این روند را رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه انتشار پژوهش های شهرداری برای مردم ارزشمند است، تصریح کرد: امیدواریم دیگر نهادهای عمومی و دولتی نیز این مسیر شهرداری را دنبال کنند. مردم بتوانند به صورت شفاف از مطالعات استفاده کنند.

صادقی با بیان اینکه آخرین پژوهش به ۳۰ آبان ماه سال قبل برمی گردد، گفت: اگر مشکل فنی وجود ندارد و پژوهشی به نتیجه نرسیده است ضروری است در خصوص کارکرد مرکز مطالعات بازنگری صورت بگیرد. بر اساس اعلام سایت شفاف در مجموع ۱۲ پژوهش شکل گرفته؛ ۴۲ پژوهش در سال ۱۴۰۱ و ۹۵ پژوهش در سال ۱۴۰۰ انجام شده است و درخواست می کنیم شهرداری گزارشات اقدامات این حوزه را به شورا ارسال کند.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 54003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =