ضوابط کاربری مسکونی طرح کالبدی سکونتگاه خاورشهر بازنگری شد

همزمان با دویست و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نامه فرماندار تهران درخصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه «بازنگری ضوابط کاربری مسکونی طرح کالبدی سکونتگاه خاورشهر در حریم شهرداری منطقه ۱۵ تهران» بررسی شد.

به گزارش خبرنگار شهر، نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و چهارمین جلسه شورا با بیان اینکه آنچه در شورا انجام شده ارشادی بوده است، اظهار کرد: این موارد باید در دستگاه های زیر مجموعه خود مورد بررسی قرار بگیرد.

حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان اینکه این طرح مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی دارد، یادآور شد: ایرادات فرمانداری جدی نیست و اگر صلاح می بینید طرح را تصویب کنید و نهایتا به شورای حل اختلاف برود. پیش از این در شورا طرح مصوب شده و ایرادات توسط فرمانداری ارسال شده است.

وی افزود: مردم این محدوده سالها با مشکل مواجه هستند و درخواست می کنیم طرح به تصویب برسد تا مشکلات مردم منطقه برطرف شود.

مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با بیان اینکه نهاد راهبری و پایش سه جانبه است و شورا و شهرداری و وزارت مربوطه نیز در آن حضور دارند، تصریح کرد: این نهاد می تواند در تکمیل طرح کمک کند. پیشنهاد فرمانداری منطقی بود و جز یک مورد، باقی موارد به قوت خود باقی خواهد ماند.

گفتنی است، اصلاحات مصوبه «بازنگری ضوابط کاربری مسکونی طرح کالبدی سکونتگاه خاورشهر در حریم شهرداری منطقه ۱۵ تهران» بررسی شد و با ۱۸ رأی موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 54006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =