مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۱۰ برگزار شد

مراسم تکریم حامد عبدالمحمدی و معارفه شهرام علیپور به‌ عنوان مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۱۰ و با حضور جمشید یزدانی معاون هماهنگی امور مناطق سازمان بازرسی، مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه ۱۰ و جمعی از معاونان و مدیران این مجموعه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ الصنایع» در این مراسم ضمن ابراز رضایت از عملکرد حوزه بازرسی منطقه گفت:  با توجه به بافت متراکم، جمعیت ۳۵۰ هزار نفری و وضعیت اقتصادی و معیشتی، منطقه ۱۰ یکی از مناطق خاص شهر تهران به شمار می‌آید و باید با نگاهی ویژه و حمایتی به آن توجه شود.

وی افزود: نگاه امروز مدیریت شهری، حوزه بازرسی و مجموعه حراست، به هیچ عنوان نگاه مچ‌گیری و پرونده سازی و غیره نیست، امروز نگاه این است که معضلات و مشکلات شهروندان رفع شود. از آقایان موسوی و عبدالمحمدی تشکر و قدردانی ویژه‌ای می‌کنم به دلیل آنکه هیچ‌گاه با نگاه نظارتی و حراستی  به موضوعات مختلف نپرداختند.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: جنس منطقه ۱۰ از نوع کمک کردن و جلب رضایت مردم است چرا که اگر در این منطقه نگاه حمایتی، رفع مشکل و معضل شهروندان وجود نداشت کارها و پروژه‌ها پیش نمی‌رفت.

اخ‌الصنایع تصریح کرد: تمام اقدامات و فعالیت‌هایی که در این مدت صورت گرفته موجب شده تا فضایی ایجاد شود که کارها و پروژه‌ها به خوبی پیش رود. سال گذشته ۶هزار درخواست از سوی شهروندان منطقه ثبت شد که مدیریت شهری منطقه توانست با شهروندان به صورت چهره به چهره دیدار و ملاقات کند و این اتفاق فقط با همدلی و همکاری معاونان و مدیران مجموعه شهرداری منطقه ۱۰ میسر شده است.

وی ادامه داد: امروز در شهرداری تهران مسیری ایجاد شده برای پیشرفت شهر تهران، امروز دغدغه شهرداری تهران این است که مردم رفاه بیشتری داشته باشند و ما اینجا هستیم که به مردم خدمت کنیم.

اخ‌الصنایع گفت: در مدت یک سال و نیم که آقای عبدالمحمدی در حوزه بازرسی مجموعه شهرداری منطقه ۱۰ فعالیت داشتند، شاهد اقدامات خوبی در دوره مدیریت وی بودیم، ایشان با دقت و علم خوبی که در این حوزه داشتند، توانستند مشکلات و معضلات را به خوبی رفع کنند.

شهردار منطقه ۱۰ ضمن اشاره به کارنامه عملکردی فعالیت‌های حوزه بازرسی مجموعه شهرداری این منطقه، از زحمات حامد عبدالمحمدی تقدیر و تشکر به عمل آورد و برای شهرام علیپور مدیر بازرسی کنونی این منطقه آرزوی توفیق و خدمت رسانی مطلوب‌تر به شهروندان این منطقه کرد.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 54070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =