زنگ تحرک و نشاط برای کارگران شهرداری منطقه ۱۶ نواخته شد

شهردار منطقه ۱۶در دیدار با پرسنل اجرایی و خدماتی گفت: شما در صف اول جبهه خدمت‌رسانی هستید و معمولا شهروندان، شهرداری را از دریچه خدمت شما می بینند و ارزش‌گذاری می‌کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار این منطقه با حضور در جمع کارگران با اهداء لوح و هدیه از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنها تقدیر و تشکر کرد.

شهردار منطقه ۱۶ ارزش کار این قشر در نزد مردم و مسئولان را یادآور شد و افزود: اگر کارگران زحمت کش چه در خدمات شهری، چه در تأسیسات، فوریت های ۱۳۷+ و خدمات تنها یک روز فعالیت نکنند، امور اجرایی، نظافت و رفت و روب شهر با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد. کارگران خدماتی در شهرداری ها رکن اساسی خدمت رسانی به شهروندان هستند و اگر بتوان با درک مشکلات آنان و در یک تعامل دوطرفه، در این قشر انگیزشی ایجاد کرد تا به این مفهوم برسند که مدیران بالا دستی در پی رفاه و آسایش آنها گام بر می‌دارند، آن وقت حاصلش تصویر روشن تری از یک شهر زیبا و به قاعده ترسیم می نماید.

وی تصریح کرد: شما در صف اول جبهه خدمت رسانی هستید و معمولا شهروندان را از دریچه خدمت شما می بینند و ارزش گذاری می کنند.

در حاشیه این برنامه که به همت اداره رفاه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و اداره ورزش برپا شده بود، مسابقات دارت و طناب کشی در بین پرسنل برگزار شد؛ همچنین کارگران منطقه از میزهای خدمت سلامت، روان شناسی و آموزش اداره پسماند بهره مند شدند و در پایان مراسم از کارگران نمونه در حوزه های اجرایی مختلف تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 54105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =