شناسایی ۳۲۰ ساختمان جدید در منطقه ۵ برای ارزیابی و پایش تخصصی در بحث ایمنی

رییس ستاد مدیریت بحران منطقه طی گزارشی در جلسه کمیته ایمنی منطقه گفت: ۳۲۰ ساختمان جدید در منطقه ۵ برای ارزیابی و پایش تخصصی در بحث ایمنی شناسایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، میثم محمدی  رییس ستاد مدیریت بحران منطقه طی گزارشی در جلسه کمیته ایمنی منطقه گفت: ۳۲۰ ساختمان جدید در منطقه ۵ برای ارزیابی و پایش تخصصی در بحث ایمنی شناسایی شده که ارزیابان وزارت راه و شهرسازی برای بررسی وضعیت از آنها بازدید خواهند نمود. شهرداران نواحی نسبت به اعلام این برنامه بازدید به مدیران این املاک اقدام خواهند کرد.

رییس ستاد مدیریت بحران منطقه گفت: وقفه و طولانی شدن روند رسیدگی به وضعیت این املاک، تبعات گوناگون اجتماعی و امنیتی را در شرایط بحرانی فراهم می آورد و بر لزوم تسریع در روند اصلاح وضعیت این ساختمان ها تاکید کرد.

وی گفت: در صورت لزوم دادستانی نسبت به اخطار به مهندسان ناظر این املاک اقدام خواهد کرد.

در ادامه این جلسه شهرداران نواحی گزارشی از پیگیری های انجام شده درخصوص املاک ناایمن منطقه از جمله ملک خوشخواب، نگین رضا، مجتمع تجاری بوستان و ساختمان های پارک ارم ارائه دادند.

جلسه کمیته ایمنی منطقه با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست، مدیر ستاد مدیریت بحران، نمایندگان آتش نشانی و شهرداران نواحی برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 54106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =