اجرای بیش از ۳۰ کیلومتر خط کشی در یکی از محورهای منطقه ۱۶

شهردار منطقه ۱۶ گفت: معابر پهنه جنوب تهران با اجرای بیش از ۳۰ هزار مترطول خط‌کشی طولی و محوری، ایمن‌سازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار این منطقه  ترافیک، به عنوان یکی از چالش‌های اساسی شهرهای مدرن، به تازگی تبدیل به یک امر ضروری و پراهمیت در برنامه‌ریزی شهری و اداره فضاهای عمومی شده است. در این مسیر، خط کشی خیابان، به‌عنوان یک جزء مهم و نادیده‌گرفته‌ شده در این معادله پیچیده، نقش بی‌پایانی در بهبود جریان ترافیک، افزایش ایمنی رانندگان، و سهولت دسترسی به امکانات شهری ایفا می‌کنند.

شهردار منطقه ۱۶ بیان کرد: برخورداری از خط کشی خیابان به عنوان عوامل ارتقاء در ساختار ترافیک، نه تنها به رانندگان کمک می‌کند تا مسیرهای خود را بهتر شناخته و تنظیم کنند بلکه در افزایش ایمنی و پیشگیری از تصادفات نیز نقش به‌سزایی ایفا می‌کند. این مقاله با بررسی اصول و مبانی خط کشی خیابان، اهمیت استانداردها و نکات موثر در طراحی و اجرا، سعی دارد نقش این جزء کوچک اما حیاتی را در بهینه‌سازی ترافیک شهری بیان کند.

وی افزود: در همین راستا با اجرای طرح تحول خدمت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه نسبت به اجرای خط کشی طولی و محوری به متراژ بیش از ۳۰ هزار مترطول در خیابان فدائیان اسلام که یکی از معبر اصلی و پرتردد سطح منطقه اقدام کرد.

شهردار منطقه ۱۶ گفت: اجرای علائم افقی شامل خط کشی محوری، ترسیم علائم نوشتاری ، رنگ آمیزی سرعتکاه در محورهای منتخب طرح تحول خدمت به زودی انجام وبه پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 54156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =